Informacja o dystrybutorze

INFORMACJA O DYSTRYBUTORZE UBEZPIECZEŃ

Dane Agenta

Nazwa: POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE KONTAKT MONIKA HANO

Nazwa agenta

Adres siedziby agenta

Rodzaj pośrednika

Numer wpisu do rejestru agentów

Pośrednictwo Ubezpieczeniowo – Finansowe KONTAKT Monika Hano

 

ul. Borelowskiego 3/1U

37-700 Przemyśl

 

Agent

 

11111849/A

Dane agenta ubezpieczeniowego/ agenta oferującego ubezpieczenia uzupełniające można sprawdzić w rejestrze agentów publikowanych na stronie Komisji Nadzoru Finansowego pod adresem : knf.gov.pl

Współpraca z zakładami ubezpieczeń

Agent działa na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń

 – COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
– GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
– GENERALI ŻYCIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S. A
– INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
– SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA SA
– SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE ERGO HESTIA SA
– TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI WARTA S.A.
– TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE WARTA S.A.
– VIENNA LIFE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE S. A.  VIENNA INSURANCE GROUP

Wynagrodzenie dystrybutora

Dystrybutor w związku z proponowanym zawarciem umowy ubezpieczenia otrzymuje prowizję stanowiącą określony procent zainkasowanej przez ubezpieczyciela składki ubezpieczeniowej. Dodatkowo, w razie spełnienia wymogów regulaminowych konkursu sprzedażowego, w którym dystrybutor bierze okresowo udział, może uzyskać wynagrodzenie w postaci nagrody pieniężnej lub rzeczowej.
Dystrybutor ma również możliwość wzięcia udziału w programach rozwoju i wsparcia zawodowego organizowanych przez i na koszt ubezpieczyciela.

Procedura reklamacyjna

W zakresie związanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową reklamacje bądź skargi należy złożyć właściwemu ubezpieczycielowi, z którego produktem ubezpieczeniowym związana jest reklamacja, zgodnie z procedurą reklamacyjną przewidzianą w tym towarzystwie ubezpieczeń, wskazaną w ogólnych warunkach ubezpieczeń do danego produktu ubezpieczeniowego bądź na stronie internetowej tego towarzystwa.
W zakresie niezwiązanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową reklamacje bądź skargi należy składać bezpośrednio multiagentowi w następujący sposób:
1. Telefonicznie pod numerem 692-163-319
2. Mailowo na adres: kontakt@ubezpieczenia.przemysl.pl
3. Pisemnie na adres biura: ul. Borelowskiego 3/1U, 37-700 Przemyśl
4. Ustnie lub pisemnie podczas wizyty w biurze agenta ul. Borelowskiego 3/1U,  37-700 Przemyśl
Agent informuje również, że w zakresie pozasądowego rozwiązywania z nim sporów, klient może wystąpić do Rzecznika Finansowego.

Akcje i udziały w zakładach ubezpieczeń

Dystrybutor nie posiada akcji/udziałów jakiegokolwiek zakładu ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu/zgromadzeniu wspólników.